onsdag 5 januari 2011

I CIRKELNS MITT av Dan Brown

Har läst Da Vinci koden av samma författare och tyckte den var BRA, riktigt jätte BRA. Sen blev det Änglar och demoner av samma författare... men den blev lite jobbig, för mycket att hålla reda på osv. Borde kanske inte ha läst den så tätt inpå Da Vinci koden.... Så jag höll en paus på över 1 år innan jag tog itu med I cirkelns mitt... Jag läste den från början till slut. Första halvan var jätte spännande men sen blev den lite för otrolig.... ;o)) Ville jag bara veta vem som låg bakom det hela, därför fortsatte jag läsa.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Dan Brown gillar jag, jag fick fyra pocketböcker av honom i julklapp och den här har jag läst och så har jag läst Änglar och Demoner.

Har du tittat in i min Bokhylla?

http://stenstugu.com/wp/boktips/

Kram Ingrid